.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاطره سردار کارگر از همراهی با احمدی‌نژاد

به گزارش مهر، سردار بهمن کارگر در خصوص خاطرات خود از سفر به نیویورک در سال 86 به همراه رئیس جمهور گفت: سالی که به همراه رئیس جمهور به سازمان ملل رفتیم بسیار مهم و تاریخ ساز شد چرا که در آن سال رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا سخنرانی کرد.

وی افزود: بعد از اینکه سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیا به پایان رسید ایشان نظر من را پرسید و گفتم درود بر خمینی ودرود بر شهدا. آن اتفاق عظمت و بزرگی جمهوری اسلامی را نشان داد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه ایران را باید از خارج مرزها دید، گفت: هنگامی که از بیرون به ایران نگاه می کنیم، عظمت و شکوه بیشتری دارد.
کارگر تصریح کرد: همواره در هنگام سخنرانی رئیس جمهور ایران حساسیت های زیادی وجود دارد به طوریکه وقتی هیئت ایرانی وارد سالن سازمان ملل می شود همه با دقت رفتارهای آنها را رصد می کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص خروج هیئت برخی کشورها در هنگام سخنرانی رئیس جمهور گفت: بلند شدن هیئت برخی کشورها در هنگام سخنرانی دکتر احمدی نژاد امری طبیعی است و غیر عادی نیست زیرا معمولا تنها در مراسم افتتاحیه همه هیئت ها حضور می یابند. ایران همواره مورد نظر و توجه است و اگر کسی هم پای صحبتهای نماینده مردم ایران نباشد بیرون سالن آن را دنبال می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.365 seconds.